دکتر فرامرز صفائی پیروز

ساخت وبلاگ

تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از شناخته شده ترین نام های تجاری در سراسر جهان و یک داروی ثبت شده است. بوتاکس یک شل‌کننده عضلانی است که با آن می‌توان با نواحی مشکل‌دار مانند چین و چروک، میگرن، دندان قروچه و تعریق بیش از حد مقابله کرد. پزشک زیبایی ما فقط با سم بوتولینوم نوع A از برند بوتاکس کار می کند. اثرات، نتایج و ایمنی این برند کاملاً ثابت شده است. از نازک‌ترین سوزن‌های موجود (سوزن نامرئی) در ترکیب با باکتریواستاتیک استفاده می‌کنیم تا به سختی چیزی از درمان احساس کنید.

چه زمانی از بوتاکس استفاده کنیم؟

آیا از چین و چروک های دور پیشانی یا چشمانتان ناراحت هستید؟ سپس بوتاکس می تواند درمان بسیار خوبی برای شما باشد. پزشک زیبایی ما به دقت حرکات و تناسبات صورت را بررسی می کند و با دقت زیادی بوتاکس را به عضلات مورد نظر تزریق می کند. این کار بدون ایجاد اختلال در حالت صورت، چین و چروک ها را نرم می کند. ما همچنین از بوتاکس برای مکان هایی استفاده می کنیم که ممکن است کمتر واضح به نظر برسند. به عنوان مثال، می توانیم لبخند لثه ای را کاهش دهیم یا فرورفتگی های اطراف چانه را با بوتاکس نرم کنیم. این لبخند طبیعی و ظاهر شما را بدون توجه دیگران تقویت می کند.

علاوه بر دلایل زیبایی، ما از بوتاکس برای اهداف پزشکی مانند دندان قروچه، میگرن و تعریق زیاد نیز استفاده می کنیم. با ترسیم دقیق این که دقیقاً مشکل چیست، چه زمانی بر شما تأثیر می‌گذارد و چه نتیجه‌ای در نظر گرفته شده است، سعی می‌کنیم با شما برنامه درمانی مناسبی را ترسیم کنیم تا بتوانید بدون نگرانی فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید.

بوتاکس دقیقا چگونه کار می کند؟

ماده موثره بوتاکس سم بوتولینوم است. سم بوتولینوم عاملی است که برای ایجاد یک اثر آرام بخش موقت روی عضلات استفاده می شود. این یک ماده طبیعی است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته می شود و از دهه 1980 در پزشکی برای شل کردن عضلات اسپاستیک و سایر موارد استفاده شده است. همچنین در درمان سردردهای مزمن و میگرن استفاده می شود. در لوازم آرایشی پزشکی عمدتاً برای کاهش موضعی فعالیت ماهیچه ها استفاده می شود. بنابراین، به عنوان مثال، ایجاد چین و چروک در نواحی خاص مانند چین و چروک اخم یا پای کلاغ را نرم می کند. چروک های بیانی یا چروک های تقلیدی نیز نامیده می شود.

تاثیر بوتاکس در بار اول 3 تا 4 ماه خواهد بود. اگر بیشتر از بوتاکس استفاده کنید، این مدت به طور متوسط ​​4 تا 6 ماه خواهد بود. از آنجایی که ماهیچه های زیر چروک شل می شوند، پوست صاف می شود و پوست در چند هفته تا چند ماه به بهبودی خود ادامه می دهد و باعث محو شدن بیشتر چین و چروک ها می شود.

در برخی شرایط، دیگر نمی‌توانیم با بوتاکس چین و چروک را کاملاً از بین ببریم. سپس چین و چروک بیش از حد عمیق است و پوست بیش از حد آسیب دیده است. در این صورت، ما اغلب بوتاکس را با پرکننده ها یا درمان های پوستی ترکیب می کنیم تا همچنان بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

دکتر فرامرز صفایی پیروز جراح عمومی پلاستیک و ترمیمی

مطالب مرتبط:

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : تزریق بوتاکس, نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت: 14:31

نتایج تزریق ژل

نتایجی که می توان با تزریق ژل و پرکننده های اسید هیالورونیک به دست آورد بسیار خوب است و همیشه سطح رضایت خوبی در بیماران دارد.
این پرکننده‌ها در واقع باعث می‌شوند که یک اثر کاملا طبیعی جوان‌سازی و حجیم به دست آورند که به ناحیه صورت یا بدنی که در آن تزریق می‌شود مصنوعی نمی‌دهد اثر لیفتینگ علاوه بر این، نتایج بلافاصله قابل مشاهده است، که رضایت بیمار را بیشتر می کند.

دوره ماندگاری تزریق ژل

با این حال، علیرغم اینکه تقریباً فوری است، اثرات جوانسازی زیبایی پوست که توسط اسید هیالورونیک ایجاد می شود، دائمی نیستند. به طوری که پس از مدت زمان نسبتاً کوتاهی (از 4 ماه تا 2 سال، بسته به نوع پرکننده مورد استفاده)، چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و لب ها ( استخوان گونه یا سایر قسمت های صورت و بدن تحت درمان) به تدریج حجم خود را از دست می دهند. این به این دلیل اتفاق می افتد که بدن می تواند اسید هیالورونیک تزریق شده را متابولیزه کند از این رو نام پرکننده قابل جذب استبازجذب تدریجی فیلر توسط پوست، تکرار دوره ای تزریق اسید هیالورونیک را پس از از بین رفتن اثر ضروری می کند.

تزریق ژل و پرکننده ها به چه عواملی بستگی دارد؟

در هر صورت، مهم است که اثرات و نتایج حاصل از تزریق فیلر هیالورونیک اسید را به خاطر بسپارید اگرچه همیشه خوب است می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشددر واقع، آنها به موارد زیر بستگی دارند:

  • نوع پوست 
  • غلظت اسید هیالورونیک
  • نوع فیلر تزریقی
  • منطقه ای که باید درمان شود

علاوه بر این، مدت زمان اثر تقویت شده توسط تزریق پرکننده های اسید هیالورونیک به شدت تحت تأثیر عواملی مانند  استرس، سیگار کشیدن ، رژیم غذایی ، عادات سبک زندگی، سبک  زندگی بی تحرک  و قرار گرفتن در معرض اشعه های UV طبیعی مصنوعی است.

همچنین برای مطالعه بیشتر میتوانید مطالبی را درمورد تزریق چربی در سایت دکتر فرامرز صفایی پیروز بخوانید.

 

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 14:49

منظور از تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک پیشانی چیست؟

عمل مکرر ماهیچه های صورت برای سال ها به طور اجتناب ناپذیری منجر به ایجاد چین و چروک به خصوص روی پیشانی می شود. با بهره گیری از خاصیت مهار انقباض عضلانی بوتاکس، یک پزشک باتجربه می تواند عملکرد ماهیچه های مختلف پیشانی را مجدداً متعادل کند و در نتیجه ایجاد چین و چروک ها را محدود کند یا چین و چروک هایی را که از قبل وجود دارد را کاهش دهد.

تعریف بوتاکس

بوتاکس نام تجاری سم بوتولینوم است. این مولکول به طور طبیعی توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و خاصیت مهار انتقال عصبی در عضلات را دارد و در نتیجه از انقباض آنها جلوگیری می کند. با این حال، چین و چروک های دینامیک تحت تأثیر مکرر عضلات خاص ایجاد می شوند. در پیشانی، این مورد به ویژه برای چروک پای پنجه کلاغی (در گوشه چشم)، چین و چروک های عرضی یا حتی چروک های شیر (بین ابروها) صادق است. تزریق بوتاکس عملکرد عضلات مسئول ایجاد چین و چروک های پویا روی پیشانی را خنثی می کند. سپس پوست دیگر تحت فشارهای مکانیکی که معمولاً توسط انقباضات ماهیچه ای ایجاد می شود، قرار نمی گیرد. او می تواند استراحت کند و در نهایت ظاهر اولیه خود را به دست می آورد. به لطف تزریق بوتاکس، چین و چروک ها محو می شوند و صورت جوان تر به نظر می رسد.

 

اهداف بوتاکس برای چین و چروک پیشانی

هدف از تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک پیشانی خنثی کردن عملکرد عضله جلویی (مسئول چروک های افقی) و عضلات گلابلار در منشاء ظهور خطوط اخم خواهد بود.

 

کاندیدای تزریق بوتاکس برای چین و چروک پیشانی

ظاهر شدن چین و چروک های پیشانی تقریباً اجتناب ناپذیر است. در همه افراد، حرکات رفلکس مکرر به شکل گیری آنها کمک می کند. این امر به ویژه در هنگام قرار گرفتن در معرض نور شدید، بینایی ضعیف، یا کشش صورت تحت تأثیر محرک‌های مختلف بیشتر است. بسته به فرد و ضخامت پوست، چین و چروک صورت در سنین مختلف ظاهر می شود. در برخی از آنها از سن 25 سالگی قابل مشاهده است. بنابراین تزریق بوتاکس برای تمام افرادی که مایل به محو شدن چین و چروک روی پیشانی هستند در نظر گرفته شده است. آنها همچنین می توانند برای اهداف پیشگیرانه و نه درمانی در نظر گرفته شوند.

 

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 121 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 19:20

تزریق چربی

همه افراد کم و بیش باید با علائم پیری دست و پنجه نرم کنند. چین و چروک یا کاهش حجم به چهره ای حالتی پیرتر یا خسته می بخشد. خوشبختانه وقتی کرم ضد چروک دیگر کمکی نمی کند، امکانات زیادی وجود دارد تا ظاهر طبیعی صورت خود را به روشی نسبتاً ساده به سطح مطلوب برگردانید. با استفاده از فیلرهایی با چربی مخصوص به خود که به آن لیپوفیلینگ نیز می گویند، می توانید ظاهری متعادل از صورت خود داشته باشید.

 

مناطق تزریق چربی صورت

تزریق چربی برای پر کردن و اصلاح چین های عمیق بینی و لب، ابروهای افتاده، صورت گود رفته پس از کاهش وزن، خطوط عروسکی عمیق و فرورفتگی های صورت بسیار مناسب است. با برجسته کردن خطوط صورت، افزایش حجم و پر کردن خطوط ریز، چین و چروک های صورت شما نرم می شوند. علائم پیری با تزریق با چربی خود اصلاح می شود و خطوط صورت جوان تازه ای ایجاد می کند که ظاهری آرام و سرزنده را تضمین می کند.

در طول درمان تزریق چربی به صورت، جراح پلاستیک صورت شما را با چربی خود شما پر می کند تا چین و چروک های عمیق صاف شود، کمبود حجم پر شود یا نابرابری ها و ناهمواری های صورت اصلاح شود. وقتی این کار با چربی خود بدن انجام شود، نتیجه دائمی است. بدون چین و چروک عمیق یا صورت فرورفته، می توانید دوباره شاداب و آرام به نظر برسید. همانطور که پوست شما پیر و ضعیف می شود، اغلب با کاهش حجم استخوان و چربی زیر پوست در صورت شما باعث ایجاد چین و چروک های عمیق می شود. پر کردن چین و چروک های عمیق با چربی خود روشی برای صاف کردن پوست و دستیابی به ظاهری شاداب تر است.

 

چین و چروک ها را از بین ببرید و خطوط صورت را اصلاح کنید

جراحان پلاستیک در طی یک مشاوره بدون تعهدات بیشتر می‌توانند در مورد درمان با پرکننده‌های چربی خود که متناسب با شرایط و نیازهای شخصی شما است، توصیه‌های بسیار خوبی به شما ارائه دهند.

درمان موفقیت آمیز با یک جراح پلاستیک خوب شروع می شود. دکتر فرامرز صفایی پیروز به شما حداکثر اطمینان را می دهد که توسط یک جراح پلاستیک با تجربه و با تخصص درمان خواهید شد. در کلینیک ما همیشه می توانید به توصیه های صادقانه، راهنمایی های شخصی حرفه ای و درمان تکیه کنید. اگر پر کردن چین و چروک های عمیق با چربی خود راه حل خوبی برای شما است، می توانید روی یک برنامه درمانی واضح و کامل حساب کنید تا دقیقا بدانید چه انتظاری دارید.

پر کردن صورت با چربی خود یک راه سریع، ایمن، آسان و طبیعی برای مقابله با چین های عمیق بینی و لب، خطوط عروسکی عمیق، ابروهای افتاده، صورت گود رفته پس از کاهش وزن و فرورفتگی های صورت است. از آنجایی که در این درمان از مواد خارجی استفاده نمی شود، خطر عوارض حداقل است. به عنوان مثال، در بیشتر موارد شما تنها با لیپوفیلینگ یک بار جزئی را تجربه خواهید کرد و پس از عمل به سرعت بهبود خواهید یافت.

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 129 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 20:35

لیپوساکشن

در ابتدا، این کار با لوله های ضخیم و کند انجام می شد، زیرا اعتقاد بر این بود که این کار آسیب را محدود می کند. مکان هایی که می توان چربی را از بین برد محدود است (ران‌ها، شکم زیر ناف، چانه و ...) و موفقیت تا حد زیادی به میزان کوچک شدن پوست بالای چربی برداشته شده بستگی دارد. اگر اینطور نباشد، یک جنبه ناهموار ایجاد می کند.

لیپوسکلپچر

کلمه دیگر لیپوساکشن، لیپوساکچر است. این اصطلاح زمانی معرفی شد که لوله‌های مکش نازک‌تر امکان دستیابی به نتیجه زیباتر و یکنواخت‌تری را فراهم کردند. این روش جدید می خواست خود را از روش قدیمی با لوله های ضخیم متمایز کند. امروزه بیشتر و بیشتر کلمه قدیمی لیپوساکشن را می خوانید.

لیپوسکلپچر متورم: مکیدن چربی با استفاده از مایع راحت تر است.

یک پیشرفت خوب لیپوساکشن، لیپوساکشن متحرک بود. در این حالت مایع به ناحیه تحت درمان تزریق می شود تا چربی راحتتر مکیده شود و تورم کمتری ایجاد شود. در واقع از این تزریق مایع در تمامی روش های زیر استفاده می شود.

روش‌های جدید به لطف جمع‌شدگی بیشتر، سطح صاف‌تری را به همراه دارند.

در حین لیپوساکشن، چربی توسط پمپ خلاء مکیده می شود. خیلی بد بود روش‌های جدید با این واقعیت متمایز می‌شوند که نه تنها سلول‌های چربی را می‌مکند، بلکه به آنها آسیب می‌رسانند. برای این کار از انرژی لیزر، امواج فشار، امواج فراصوت و واتر جت استفاده می شود.

ادعای همه این روش‌ها این است که نه تنها چربی راحت‌تر مکیده می‌شود، بلکه انرژی لیزر یا اولتراسوند نیز باعث جمع‌شدگی بیشتر پوست و در نتیجه یکنواخت‌تر شدن سطح پوست می‌شود. مهم است بدانید که انقباض اضافی به طور خاص هرگز واقعاً اثبات نشده است، اما از طرف دیگر، تمرین‌کنندگان در مورد آن مشتاق هستند.

علاوه بر این که روش های مختلفی وجود دارد، تولید کنندگان و کلینیک های مختلف نیز نام های خاص خود را دارند. بنابراین در تبلیغات می توان به انواع اصطلاحات مانند  VASER، Smart-lipo، UAL-lipo، PAL-lipo، slimlipo،cool-lipo  برخورد کرد. بد نیست بدانید که روش تامسنت با لوله های نازک در واقع هنوز استاندارد طلایی است.

دکتر فرامرز صفایی پیروز جراح عمومی پلاستیک و ترمیمی، جراحی لیپوساکشن را توسط جدیدترین روش ها و با استفاده از به روز ترین دستگاه ها انجام میدهد.

 

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 13:14

دیسپورت جایگزینی برای بوتاکس

مدت زیادی است که ما به دنبال محصولی مانند بوتاکس بودیم تا کاری برای رفع چین و چروک های صورتمان انجام دهد و اخیراً با این مورد آشنا شده ایم. دیسپورت جایگزین جدیدی برای خطوط و چین و چروک های قدیمی است و بسیاری از این محصول به عنوان بهبود چشمگیری برای خطوط و چین و چروک پیشانی خود استفاده می کنند. حقیقت در مورد تفاوت دیسپورت و بوتاکس چیست؟ در مورد هر تزریق بیشتر بخوانید تا در مورد درمان های مختلف اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

تفاوت بین درمان های مختلف چیست؟

هر دو تزریق حاوی سم بوتولینوم نوع A هستند که ماهیچه های بدن را فلج می کند. درمان بوتاکس فلج دائمی نواحی انتخاب شده نیست و باید به طور مرتب تکرار شود تا از بین نرود. اینجاست که این دو با هم تفاوت دارند. بوتاکس هر سه ماه یکبار دوباره اعمال می شود. از طرف دیگر، این اثر تا 6 ماه ماندگاری دارد و مدت زمان بیشتری طول می کشد.

یکی از دلایل اصلی انتخاب دیسپورت به جای بوتاکس این است که به نظر می رسد در برخی موارد سریعتر عمل می کند. در واقع در مواردی که رفع چین و چروک تصمیم لحظه آخری است، تفاوت بین یک روز و سه روز شروع کار با بوتولینوم بسیار مهم است و می تواند در فرآیند تصمیم گیری بسیار مهم باشد.

در برخی از موقعیت‌هایی که ترجیح می‌دهیم سریع‌تر به نتیجه برسیم و دنبال نتیجه فوری هستیم، برای مثال قبل از یک مصاحبه شغلی بزرگ، عروسی یا مهمانی همه نمی توانند از قبل برنامه ریزی کنند تا مطمئن شوند که تزریق خود را یک هفته قبل انجام می دهند، بنابراین بسیاری به دنبال جایگزینی هستند که همان اثر را داشته باشد، اما سریعتر عمل کند.

عیب اصلی این نوع درمان جدیدتر با تزریق این است که می تواند بدن را برای تولید آنتی بادی های بیشتر تحریک کند. آنها به سم حمله می کنند و اساساً آن را بی فایده می کنند. این ممکن است با بوتاکس اتفاق بیفتد، اما تقریباً به این اندازه رایج نیست. در این مرحله، نسخه جدیدی از سم بوتولینوم هنوز در بازار نسبتاً جدید است و هنوز توسط محققان و شرکت‌های دارویی در حال بررسی است. اما استفاده از آن در درمان ها تایید شده است زیرا عوارض جانبی عمده ای ندارد.

در واقع، عوارض جانبی این دو درمان متفاوت کاملاً مشابه است. ممکن است باعث تورم و کبودی یا بی حسی در داخل و اطراف محل تزریق شود. این امر با اعمال سرما در ناحیه آسیب دیده نسبتاً آسان جبران می شود، به این معنی که درد مدت زیادی طول نمی کشد.

یکی از محبوب ترین مزایای از بین بردن چین و چروک های جدید با این نوع درمان این واقعیت است که هزینه کمتری نسبت به روش قدیمی دارد. قیمت نهایی مشابه قیمت اصلی خواهد بود زیرا حدود یک سوم قیمت تزریق بوتاکس هزینه دارد، اما برای اینکه اثری مشابه درمان بوتاکس داشته باشید به سه تزریق دیسپورت نیاز داریدگفته می شود برای کسانی که فلج خفیف عضلات صورت دارند یا مستعد فلج خفیف عضلات صورت هستند، دوز کمتر ممکن است گزینه بهتری باشد.

در نهایت، وقتی نوبت به Dysport یا Botox می‌شود، انتخاب کاملاً به شما بستگی دارد که باید با آن‌ها درمان شوید. افرادی هستند که درمان با بوتاکس را توصیه می کنند، زیرا این محصول بیشتر مورد استفاده و آزمایش شده است. پزشکان و درمانگران در سرتاسر دنیا از بوتاکس در کلینیک های زیبایی مختلف استفاده می کنند و به خصوص در ایران ارائه درمان با بوتاکس بسیار رایج است.

دیسپورت یک گزینه است، اما قبل از انتخاب درمان با بوتاکس یا  Dysport، باید تحقیق مناسبی انجام دهید. میتوانید از مقالات سایت دکتر فرامرز صفایی پیروز برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و همچنین مشاوره و انجام بوتاکس و یا دیسپورت با ما تماس بگیرید.

همچنین میتوانید درباره بوتاکس ایرانی مصپورت بخوانید.

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 21:58

دستگاه لیزر لیپولیز  Lipotherme

لیزر لیپولیز یک روش انقلابی و کم تهاجمی برای از بین بردن چربی با استفاده از لیزر پرقدرتLipotherme  است تا خطوط بدن را ترسیم کند. اثر حرارتی لیزر علاوه بر از بین بردن چربی های ناخواسته، باعث انقباض پوست و در نتیجه سفت تر و صاف تر شدن پوست می شود. اگرچه لیزرلیپولیز نمی تواند به طور کامل جایگزین لیپوساکشن سنتی شود، اما برای بسیاری از بیماران جراحی پلاستیک که به دنبال برداشتن قسمت های کوچک چربی هستند، جایگزین امیدوارکننده ای است. این روش فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد و عملاً هیچ زمان استراحتی برای بهبودی ندارد.

 

لیپوساکشن لیزری چیست؟

لیپوساکشن لیزری روشی ایمن و موثر است که از لیزر لیپوترم (مشابه لیزرهای مورد استفاده در روش‌های جراحی) برای مایع کردن و حذف چربی‌های ناخواسته در نواحی مورد نظر بدن استفاده می‌کندعلاوه بر از بین بردن چربی های ناخواسته، اثر حرارتی لیپوترم باعث انقباض پوست می شود و در نتیجه پوست سفت تر و صاف تر می شود که اهداف شکل دهی بدن شما را بیشتر می کنداصطلاح بالینی برای این نوع روش لیپولیز به کمک لیزر است که تکامل یافته لیپوساکشن سنتی است.

 

Lipotherme چگونه کار می کند؟

جراح پلاستیک شما ابتدا یک عامل بی حس کننده خفیف را در ناحیه مورد نظر بدن تجویز می کند. سپس یک لوله فلزی کوچک به نام کانولا در زیر پوست قرار داده می شود و در حالی که جراح پلاستیک کانول را به جلو و عقب حرکت می دهد، یک پرتو لیزر کوچک شلیک می شود. همانطور که لیزر سلول های چربی را گرم می کند، یک اثر حرارتی ایجاد می کند. سلول های چربی که به شدت پذیرای انرژی حرارتی هستند، مایع شده و برای همیشه حذف می شوند. به عنوان یک مزیت اضافی از  Lipothermeگرمای تولید شده یک اثر سفت کننده پوست ایجاد می کند، بنابراین به ایجاد بافت متعادل تر پوست کمک می کند.

چه نواحی بدن را می توان با لیپوترم درمان کرد؟

لیپوترم را می توان برای درمان نواحی زیر استفاده کرد:

  • شکم
  • کمر
  • پشت (خط سوتین)
  • ران (داخلی و بیرونی)
  • باسن
  • صورت (چانه و گونه)
  • زانو
  • بازوها (پشت بازو)
  • مچ پا

 

مزایای لیزر لیپوساکشن یا لیپولیز به کمک لیزر چیست؟

Lipotherme ابزاری ایده آل برای شکل دادن به بدن برای کاهش رسوبات چربی موضعی در مناطقی است که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند Liportherme به جراح پلاستیک شما اجازه می دهد تا رسوبات چربی ناخواسته را به طور انتخابی هدف قرار داده و آنها را از بین ببرد. شما شاهد کاهش کلی دور در نواحی مورد نظر و همچنین سفت شدن پوست در ناحیه تحت درمان خواهید بود.

 

آیا  Lipothermeهمان لیپوساکشن سنتی است ؟

لیپوترم و لیپوساکشن هر دو روش‌های بسیار مؤثری برای حذف چربی‌های ناخواسته هستند، با این حال، لیپولیز لیزری لیپوترم یک روش کم تهاجمی است که عملاً هیچ زمان از کار افتادگی ندارد. لیپوساکشن سنتی بسیار تهاجمی در نظر گرفته می شود و ممکن است به چندین روز یا حتی هفته ها استراحت نیاز داشته باشد. علاوه بر این، Lipotherme برای درمان مناطقی که لیپوساکشن سنتی نمی تواند درمان کند، مانند خط سینه بند، زیر زانو، چانه و مچ پا بسیار عالی است. بسته به هدف و شرایط فیزیکی شما، لیپوترم می تواند جایگزینی برای لیپوساکشن سنتی باشد، یا جراح پلاستیک شما ممکن است ترکیبی از لیپوترم را با لیپوساکشن سنتی توصیه کند.

 

چه مدت به زودی نتایج را می بینیم و نتایج چقدر ماندگار خواهد بود؟

معمولاً در عرض یک تا دو هفته پس از درمان شاهد بهبود چشمگیری خواهید بود، اما برخی از نواحی مانند گردن و فک می توانند نتایج سریع تری را نیز مشاهده کنند. از آنجایی که میزان بهبودی و متابولیسم در افراد متفاوت است، نتایج پس از لیزر لیپوماتیک معمولاً به 12 تا 16 هفته نیاز دارد تا آشکار شود و بهبودها برای چندین ماه ادامه دارد.

 

آیا این درمان فقط یک بار انجام می‌شود؟

در درجه اول، لیزر لیپودرمانی درمان های یکبار مصرف در نظر گرفته می شود. در بزرگسالان، سلول های چربی پس از برداشتن نمی توانند دوباره رشد کنند. اگر بعد از لیپوترم اضافه وزن پیدا کنید، چربی اضافی در مناطقی که درمان نکرده اید جمع می شود. پس از حصول نتایج نهایی، اگر پزشک شما از نتایج راضی نباشد، ممکن است یک درمان تاچ آپ یا ترمیمی انجام شود.

 

آیا دوره نقاهت وجود دارد؟

معمولاً می توانید فعالیت های عادی خود را روز بعد از درمان از سر بگیرید. با این حال، توصیه می شود قبل از از سرگیری فعالیت های شدید مانند ورزش، چند روز صبر کنید.

 

آیا  Lipothermeبی خطر است؟

بله Lipotherme توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای استفاده در ایالات متحده تایید شده است.

 

آیا کسی هست که کاندیدای مناسبی برای لیپوترم نباشد؟

بله. زنان باردار نباید تحت این نوع درمان قرار گیرند. پزشک از شما می خواهد که یک پرسشنامه بیمار را پر کنید و تمام داروهایی را که در حال حاضر مصرف می کنید فهرست کنید. دکتر صفایی پیروز شما را در مورد خطرات احتمالی سلامتی مشاوره و راهنمایی می کند.

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 4:18

 

لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز نوعی جراحی زیبایی است که  از انرژی  لیزر برای تغیر شکل و فرم بدن فرد استفاده می کنند. انواع مختلفی از لیپولیز وجود که از تزریق یا امواج رادیویی استفاده می کنند اما رایج ترین نوع این جراحی زیبایی،  لیزر لیپولیز است.

افرادی که بافت چربی روی شکم، باسن، ران خود دارند احتمالا کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل هستند. البته استفاده از این روش برای افراد چاق توصیه نمی شود.

روش لیزر لیپولیز به این صورت است که از لیزر برای شکستن سلول های چربی استفاده می کند و حجم بافت چربی را کم می کند. البته گفته می شود انجام این عمل باعث سفت شدن پوست در ناحیه جراحی شده می شود.

لیزر های استفاده شده در این روش برای استفاده بالینی ایمن هستند و خطری ایجاد نمی کنند. این روش نسبت به جراحی های زیبایی  مانند لیپوساکشن مزایای زیادی دارد از جمله اینکه لیزر لیپولیز را می توان در مطب خود پزشک انجام داد، دوره نقاهت کوتاه تری دارد. در حالت معمول فرد در عرض چند روز می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد. در مقایسه با این روش، لیپوساکشن دوره بهبودی چند هفته ای دارد.

مراقبت های قبل از عمل لیزر لیپولیز

مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد التهاب را دو هفته قبل از عمل متوقف کنید. چرا که مصرف این داروها می توانند در روند بهبود بدن اختلال ایجاد کنند.

به مدت یک هفته قبل از عمل از فعالیت هایی مانند برنزه کردن، اصلاح و... که ممکن است باعث تحریک ناحیه ای که قرار است درمان شود، خودداری کنید.

در مورد شرایط جسمانی خود و یا دارو های که مصرف می کنید حتما قبل از عمل با پزشک خود صحبت کنید. بعد از عمل جراحی پزشک شما برگه ای از دستورالعمل های دقیق را به شما می دهد که روند بهبود بدن شما را آسان تر می کند. تمامی دستورالعمل ها را به درستی انجام دهید.

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 18:14

تزریق بوتاکس در پیشانی

بوتاکس توسط متخصصین زیبایی به عنوان درمانی برای چین و چروک های تقلیدی استفاده می شود. این دارو با یک سوزن نازک تزریق می شود و بر روی عضلات صورت اثر می گذارد و آنها را آرام می کند. در نتیجه ، چین و چروک های تقلیدی از نظر بصری صاف می شوند و چین های جدید در طول اثر دارو ایجاد نمی شوند.

تاریخچه بوتاکس

سم بوتولینوم ماده اصلی بوتاکس است. توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. در ابتدا از این ماده برای حل مشکلات دیگر استفاده می شد. افراد مبتلا به روان رنجوری اعصاب صورت اینگونه درمان می شدند. گیره های عضلانی بر روی صورت به دلیل فشار عصبی، مشکلات روانی ایجاد می شود. فرد به طور کامل ماهیچه ها را کنترل نمی کند و به دلیل گیره های روانی دائماً در وضعیت خوبی قرار دارند. برای آرام کردن آنها از سم بوتولینوم استفاده شد.

پزشکان متوجه شدند که پس از معرفی دارو، شبکه چین و چروک صورت به طور کامل از بین می رود. و چین و چروک های عمیق به سختی قابل توجه می شوند. اینگونه بود که بوتاکس به عنوان یک محصول آرایشی کشف شد.

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 16:08

از جراحی پلک یا بلفاروپلاستی بیشتر بدانید

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، برای اصلاح پتوز (افتادگی پلک ها)، برآمدگی های چربی اطراف چشم و از بین بردن پوست اضافی روی پلک ها انجام میشود. جراحی بلفاروپلاستی پلک بالایی با استفاده از برش هایی روی پلک انجام می گیرد و سپس چربی و پوست اضافی پلک ها برداشته می شود و در نهایت با یک سوزن نازک و ظریف پوست پلک را بخیه میزنند تا چین پلکی ایجاد شود.
جراحی پلک در پلک های زیرین برای برداشتن کیسه ها و صاف کردن چین و چروک های زیر چشم یا هر دو استفاده می شود. در جراحی پلک پایین برش های نازکی به طور مستقیم زیر خط پلک یا در قسمت داخلی پلک زده می شود این روش ترانسکانجاکتیوال نامیده می شود. رویکرد transconjunctival امکان دسترسی به پلک بدون برش های قابل مشاهده را فراهم می کند و این روش برای بیمارانی که نیاز به حذف یا اضافه شدن چربی در پلک های زیرین دارند، مناسب است. این روش را می توان با لایه گذاری مجدد پوست پلک انجام داد تا مقدار خطوط و چین و چروک کاهش پیدا کند.

جراحی پلک | بلفاروپلاستی

کاندید های مناسب جراحی پلک

-دسته اول را بیماران جوانی تشکیل می دهند که خواستار تغییر شکل پلک برای زیباتر شدن چهره در سنین جوانی هستند. وضعیت این افراد، زمینه خانوادگی و ارثی دارد و پلک های آنها از همان سنین جوانی پف کرده است. دسته ای از این افراد نیز چشم هایی شبیه ژاپنی ها دارند یعنی شیار پشت پلک در آنها تشکیل نشده است که برای این موارد نوع به خصوصی از عمل جراحی پلک به نام بلفاروپلاستی اورینتال انجام می شود. در این نوع جراحی با ایجاد چین پلکی چشم ها حالت درشت تری پیدا می کنند.
-دسته دوم افرادی هستند که در اثر مرور زمان و بالا رفتن سن، نخستین آثار سالخوردگی را در پلک خود می بینند. در این افراد جراحی پلک با هدف جوان سازی چهره و برگرداندن حالت چشم ها به سال های قبل انجام می شود. درحقیقت این نوع بلفاروپلاستی که اصطلاحاً بلفاروپلاستی رجوونیشن نامیده می شود یکی از هفت نوع جراحی اصلی برای جوان سازی چهره به شمار می آید.
-دسته سوم افرادی هستند که به علت شلی بیش از حد پلک ها دچار مشکلات متعدد در عملکرد پلک می شوند. شلی بیش از حد پلک بالا موجب افتادگی پوست پلک روی مژه های بالا می شود. شلی بیش از حد پلک پایین نیز موجب باز ماندن پلک ها و خشکی چشم می شود. در این افراد  جراحی پلک برای اصلاح عملکرد پلک ها انجام می شود و به همین دلیل بلفاروپلاستی فانکشنال نام دارد.

دیگر خدمات دکتر فرامز صفایی:

تزریق بوتاکس

تزریق ژل

آبدومینوپلاستی

دکتر فرامرز صفائی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

 

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 513 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 17:31